Naso CC LITE - Platan

 

Posiadasz centralę Platan lub planujesz jej zakup? Dowiedz się jak możesz zwiekszyć jej możliwości za pomocą oprogramowania Naso CC LITE (klient CTI / statystyki rozmów)                                                                  

 

 

Dzięki współpracy z firmą Platan opracowaliśmy oprogramowanie współpracujące z centralami Libra / Proxima / Micra.

 


 Naso CC LITE to oprogramowanie typu klient CTI / Statystyki połączeń pozwalające na obsługę telefonicznego ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naso CC rozszerza funkcjonalność centrali o takie opcje jak: zarządzanie ruchem, aplikacja agenta, logowanie do kolejek, wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki z połączeń.
Naso CC pozwala na integrację z bazą klientów i wyświetlanie informacji o dzwoniących klientach w trakcie rozmowy.

 

Telefony IP, softphone

 Naso CC może pracować z dowolnym telefonem IP (wyświetlając wszystkie informacje o połączeniu w aplikacji) lub z wbudowanym w aplikację Agenta softphone’m.

 

Aplikacja agenta

 Aplikacja konsultanta pozwala na logowanie się do systemu, będące jednocześnie zgłoszeniem gotowości do odbierania lub wykonywania połączeń. Konsultant widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń. Logowanie pozwala rejestrować czas pracy konsultantów poświęcony na obsługę telefonów, jak i innych prac dzięki możliwości definiowania dowolnych statusów pracy.
Aplikacja konsultanta posiada możliwość włączenia wbudowanego telefonu VoIP (softphone).

 

Aplikacja supervisora

 Aplikacja supervisora pozwala na wgląd w bieżący status pracy konsultantów, kolejek oczekujących połączeń oraz analizowanie statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, ilości połączeń, wydajność pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii, kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzających różnymi działami w firmie.

 

 

Naso CC Agent – aplikacja konsultanta

logowanie do systemu (zgłoszenie gotowości do obsługi połączeń)
zmiany statusów konsultanta
wyświetlanie informacji o kolejce oczekujących klientów w poszczególnych Infoliniach
wyświetlanie informacji o bieżącym połączeniu
przeglądanie historii połączeń i  zmian statusów
lista połączeń nieodebranych
wbudowany telefon VoIP (softphone)
komentowanie rozmów, określanie typu
info o statusie współpracowników

Naso CC Supervisor - aplikacja supervisora

podgląd bieżącego statusu wszystkich konsultantów oraz linii telefonicznych (kierunek połączenia, numer dzwoniący, godzina rozpoczęcia rozmowy)
przeglądanie historii połączeń
przeglądanie informacji o kolejkach na Infolinii (aktualna długość, ilość dostępnych konsultantów)
raporty z pracy konsultantów
czas pracy, w tym podział na efektywną pracę, przerwy
ilości i czas zrealizowanych połączeń w podziale na przychodzące (przez Infolinie i bezpośrednio) oraz wychodzące
rozkład godzinowy połączeń  (z podziałem na połączenia obsłużone i nie obsłużone)

O firmie

Firmę tworzy zespół posiadający wieloletnie doświadczenie w tworzeniu systemów informatycznych oraz ich integracji z centralami telefonicznymi. Nasza wiedza pozwala nam tworzyć wydajne i zaawansowane systemu wspomagające telekomunikację.

Oferujemy zarówno gotowe, pudełkowe produkty (takie jak np Gramma IVR, Naso CC) jak i nasze usługi związane z indywidualną integracją systemów IT wg potrzeb klientów. Opracowujemy indywidualne modyfikacje naszych systemów pod konkretne potrzeby klientów.

Kontakt

ul. Siłaczki 3/9 lok 222, 02-495 Warszawa
Tel: 22 211-22-99
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Hotline: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…